Mapiranje i kodiranje

Što je Remap ?

Remap je izmjena tvorničke mape koja se nalazi u računalu motora i upravlja kompletnim radom istog. Unutar mape se nalaze svi parametri koji upravljaju funkcijama kompletnog motora i izmjenom tih parametara je moguće napraviti određene promjene na vozilu kao što je softverski ChipTuning, gašenje DPF-a, gašenje EGR-a, itd…

Općte je poznato da remap sa sobom donosi brojne benefite kao što je recimo trajna računalna deaktivacija pokvarenih komponenti poput recimo jednog začepljenog i defektnog EGR Ventila, začepljenog DPF-a ili defektnog ADBLUE sistema.

Takvi kvarovi su u današnjem vremenu učestali i popravka ili zamjena se ne isplati jer su dijelovi jednostavno preskupi i pored toga postoji mogućnost da će se poslije reparacije taj dio ponovo pokvariti.

Iz tog razloga je remap kao trajna softverska deaktivacija najisplativije rješenje.

Što je softverski ChipTuning ?

Softverski ChipTuning je postupak kojim se optimiziraju tvornički parametri u računalu motora koji su vezani za količinu goriva i zraka kako bi se otključao puni potencijal motora.

Proizvođači automobila proizvode svoja vozila za međunarodno tržište. Uvjeti s obzirom na različite klase osiguranja, kvalitete goriva i klimatske uvjete samo su neke od točaka koje proizvođači moraju uzeti u obzir prilikom izrade vozila i motora. Stoga ste uvijek prisiljeni na kompromis prilikom podešavanja motora i uvijek ostaje „lufta“ prema gore.

Rezultat ChipTuninga je brža i bolja reakcija motora zajedno sa do 30% povećanim performansama. Naš remap se radi u sigurnim i dozvoljenim granicama kako bi i poslije ChipTuninga bio garantirani optimum trajnosti i dobivenih performansi.

Koji je najbolji alat ?

Kao i za svaki drugi posao potrebno je da imate profesionalan i siguran alat kako bi ponudili najbolje za vaše klijente.

Na tržistu ima mnogo ponuđača, no mi koristimo isključivo profesionalni alat originalni i licencirani jer je to jedini način da garantirano uvijek imamo najaktualniji softver i samim time najmodernija vozila možemo raditi putem OBD Konektora.

Često dođe do zabune kada je riječ o pojedinim alatima, jer mnogi misle da jeftini klonirani alat može isto kao originalni, licencirani alat što naravno nije slučaj. Jedino što originalni i klonirani alat imaju zajedničko je ime.

Ne dozvolite da budete prevareni jeftinim kopijama i informirajte se kod stručnjaka o razlikama i mogućnostima.

Auto Performance svim svojim trenuntim i budućim klijentima nudi isključivo originalni i licencirani alat koji je najkvalitetniji i najnapredniji na tržištu sa kojim se remapiranje vrši sigurno i bez tragova.

Koje su razlike između alata ?

Na tržištu programiranja softvera brojni tzv. “chiptuneri” koriste jeftine i nekvalitetne alate koji često naprave više štete nego koristi.

Upravo takvi nestručni ljudi kvare ugled ChipTuning-a i često tvrde da se određeni poslovi ne mogu izvršiti ili napraviti što ugledni i lincencirani alati bez problema mogu napraviti. U najgorem scenariju upravo ti “chiptuneri” pokvare vozilo koje je prethodno funkcioniralo normalno.

Pored toga što radimo isključivo sa profesionalnim i licenciranim alatima također koristimo vrhunske tuning-mape (fajlovi).

Koji su benefiti mapiranja?

Osim što se podižu performanse vozila, povećava snaga, postiže znatno brži odaziv vozila, mapiranje uvelike doprinosi smanjenju potrošnje goriva.

Na kojim vozilima radimo kodiranje?

Kodiranja radimo na automobilima, motociklima, poljoprivrednim vozilima i brodovima.
Ukoliko niste u mogućnosti posjetiti nas sa zadovoljstvom dolazimo u bilo koji dio Hrvatske!

Garancija

Na sve naše radove dajemo 100%-tnu garanciju!

Što sve nudimo?

STAGE 1 OPTIMUM

STAGE 1 Optimum remap garantira optimum trajnosti i povećanja performansi. Povećani obrtni moment vozaču daje znatno bolju reakciju motora i garantira potpuno novo iskustvo vožnje.

STAGE 2/3

Sa Stage 2 ili Stage 3 remapom postižu se dodatne performanse do 50%. Ova vrsta remapiranja je posebno pogodna za “tvornički smanjene” motore, ali i za mnoge druge modele.

DPF/FAP OFF

Začepljeni filter čestica (DPF) stavlja vozilo u takozvani “safe mode”. Pokušaji regeneracije povećavaju potrošnju i često više ne pomažu. Jedino trajno rješenje je softverska deaktivacija.

LAMBDA/O2 OFF

Neispravni Lambda/O2 senzor može se softverski deaktivirati. “Prva” lambda sonda u tom slučaju nastavlja računati ispravljene vrijednosti za ubrizgavanje i na taj način osigurava nesmetan rad motora.

MAF SENSOR OFF

Zbog svoje starosti, MAF senzor (mjerač protoka zraka) može isporučiti pogrešne vrijednosti bez da dijagnostika to vidi i vodi do smanjenja snage motora. Isključivanje će Vas poštedjeti kupovine zamjenskih dijelova.

START-STOP OFF

Sistem za START/STOP može se u potpunosti isključiti, što znači da se motor nikad više ne isključuje automatski, te više ne morate isključivati funkciju pritiskom na tipku.

ADBLUE/SCR OFF

ADblue sistem se može u potpunosti isključiti. Vozilo tada više ne troši ADblue, a dijelovi kao što je neispravna pumpa također se mogu ukloniti odnosno isključiti iz napajanja.

EGR OFF

EGR ventil se zaprlja i začepi vrlo brzo i samim tim ima vrlo kratak životni vijek. Najefikasnije i najisplativije rješenje ovog poznatog problema je trajno softversko isključivanje.

DTC OFF

Besmisleni kodovi grešaka ponekad aktiviraju “lampicu motora”. Kodovi grešaka mogu se trajno deaktivirati putem softvera i više nisu vidljivi čak ni na dijagnostičkim uređajima.

V-MAX OFF

Svako vozilo ima maksimalno ograničenje brzine.Uklanjanje ograničenja brzine posebno je pogodno za svrhe motosport-a.

HOT START FIX

Dizelski motori ponekad imaju problem s pokretanjem ako su prethodno zagrijani, uglavnom TDI motori. Problem se očituje u tome da je motoru potrebno više vremena za pokretanje kada je motor već vruć. Ovdje Vam pomaže prilagođavanje mape.

USISNA KLAPNA

Usisna klapna često zna zablokirati ili se njen motorić pokvari. U tom slučaju Vam možemo ponuditi kompletnu i trajnu deaktivaciju usisne klapne i moguće je otkačiti konektor iste.

OPF/GPF OFF

OPF (filter za čestice benzina) u osnovi je isti kao i DPF, samo se postavlja kod benzinskih motora. On se također može isključiti preko softvera, bilo preventivno ili u slučaju začepljenja.

 

 

LEPTIR ZAKLOPKE

Mnogi automobili imaju poznati problem s leptir zaklopkama. Leptir zaklopke i njihova funkcija mogu se isključiti u softveru i tako uštediti na kupovini skupih zamjenskih dijelova.

KAMION & TRAKTOR

Nudimo posebne optimizacije mape za teretna vozila i traktore. Tok i trajanje nove krivulje obrtnog momenta može se programirati prema zahtjevima klijenta bez preopterećenja motora pri velikim brzinama.

Kodiranje

Što je kodiranje?

Nove generacije automobila, imaju sve više mogućnosti kao i nivoa u odabiru dodatne opreme. Proizvođači poput BMW AG grupacije: BMW, MINI, ROLLS ROYCE i VAG grupacije: AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA, SEAT, PORSCHE, BENTLEY, LAMBORGHINI dozvoljavaju modifikacije, kodiranja i adaptacije u njihovim kompjuterskim modulima.
Dodatnim funkcijama u automobilu u potpunosti ćete iskoristiti njegove sisteme, učiniti vožnju zanimljivom, kao i povećati samu udobnost u vašem vozilu.

Ovisno o tipu i godištu automobila moguće su razne kombinacije kodiranja.

Nazovite nas